تحصیل داروسازی در چین

تحصیل داروسازی در چین شامل آموزش ترکیب و توزیع داروها و همچنین مطالعه خدمات بالینی و ارائه اطلاعات دارویی به بیماران است. چین بهترین مکان برای دریافت آموزش های داروسازی است. بیش از 50 کالج برنامه لیسانس 4 ساله داروسازی بالینی (B.Pharm) را به زبان انگلیسی ارائه می دهند که توسط MOE چین تایید شده است. در دو دهه گذشته، داروسازان آموزش دیده با دانش و مهارت های بالینی برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای مراقبت های پزشکی با کیفیت بالا به شدت مورد نیاز بوده اند.

در مقاله ما تلاش می‌کنیم علاوه بر معرفی رشته داروسازی در چین، به پاسخ به سوالات اساسی مرتبط با تحصیل در چین بپردازیم، از جمله شهریه تحصیل در داروسازی در چین، شرایط تحصیل در داروسازی در چین، شرایط سنی تحصیل داروسازی در چین، مدرک زبان مورد نیاز برای تحصیل در داروسازی در چین، دانشگاه‌های داروسازی معتبر در چین، شرایط ویزای تحصیل در داروسازی در چین، و درآمد داروسازی در چین و موارد مشابه را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر شما به تحصیل در رشته داروسازی در کشور چین یا دیگر کشورها علاقه دارید، می‌توانید با مشاوران ما از طریق چت در واتس‌آپ تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد این رشته و فرصت‌های تحصیلی از طریق موسسه اوج پرواز در اختیارتان قرار دهیم.

پذیرش داروسازی چین

دلایل اصلی تحصیل داروسازی در چین:

برنامه درسی داروسازی و کتاب‌های مورد استفاده دانشگاه‌های اروپایی یا آمریکایی تقریباً مشابه کتاب‌هایی است که توسط دانشکده‌های داروسازی چین استفاده می‌شود.
مدارس چین مدرک داروسازی را به زبان انگلیسی متوسط با شهریه مقرون به صرفه و هزینه خوابگاه ارائه می دهند.
چین یک مقصد محبوب برای دانشجویان آفریقایی است که مایل به تحصیل داروسازی به زبان انگلیسی هستند. بسیاری از دانشجویان آفریقایی از آفریقای جنوبی، زامبیا، زیمبابوه، تانزانیا، غنا، نیجریه، لیبریا، بوتسوانا در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در برنامه داروسازی تحصیل می کنند.
دانشجویانی از پاکستان، هند، سریلانکا، بنگلادش و خاورمیانه نیز در حال تحصیل در رشته داروسازی (B.Pharm) در چین هستند.
فرهنگ و مردم چین بسیار متنوع و چند فرهنگی هستند که از 56 قومیت مختلف تشکیل شده است.
غذا و محل اقامت در چین برای دانشجویان خارجی مقرون به صرفه است.
اکثر دانشگاه های چین بورسیه تحصیلی عالی را در هر سطح ارائه می دهند، به این معنی که شما ممکن است به عنوان دانشجوی خود سرمایه شروع کنید و در اواسط تحصیل ممکن است بورس تحصیلی دریافت کنید.
دانشگاه های چین اساتیدی با طیف وسیعی از تجربه در داروسازی دارند، دانشجویان خارجی ممکن است از تخصص آنها بیشتر بیاموزند و آینده شغلی خود را بسازند.
دانشگاه های چین برنامه های تحصیلی مختلفی از جمله مدرک لیسانس در داروسازی، مدرک کارشناسی ارشد در داروسازی و دکترا / دکترا در داروسازی ارائه می دهند.
مدارس چینی ارائه دوره های کارآموزی در بیمارستان های معتبر و صنایع دارویی نیز فرصت های اضافی برای دانشجویان بین المللی است که در چین داروسازی می خوانند.

شرایط پذیرش داروسازی چین

هزینه‌های تحصیل در رشته داروسازی و شهرت دانشگاه‌های چین در مقطع بین‌المللی، جذب تعداد زیادی از دانشجوهای از سرتاسر جهان را به این کشور ترغیب کرده است. یکی از نکات مهم در تحصیل داروسازی در چین این است که متقاضیان نیازی به شرکت در آزمون ورودی یا دوره پیش‌پزشکی مشابه دوره پیش‌پزشکی در روسیه ندارند. برای ورود به دوره لیسانس در داروسازی در چین، سن متقاضیان باید کمتر از ۳۰ سال باشد و برای دوره‌های فوق‌لیسانس و دکترا، حداکثر سن متقاضیان باید کمتر از ۴۰ سال باشد.
برای پذیرش در داروسازی چین، دو مدرک مهم لازم است: مدرک دیپلم دبیرستان و مدرک توانایی زبان انگلیسی مانند آیلتس یا تافل. زیرا دانشجوها باید در دوران کارآموزی خود در داروخانه‌های چین خدمت کنند، آموزش و تسلط به زبان چینی بسیار مهم است. اگر متقاضی تصمیم به تحصیل در دانشگاه‌های چینی با زبان چینی دارد، تقدیم مدرک مهارت زبان چینی HSK نیز الزامی است.

برای افزودن متن مورد نظرتان اینجا کلیک کنید

دانشگاه داروسازی چین

هزینه تحصیل داروسازی در چین

هزینه پذیرش در رشته‌های مختلف در مقاطع مختلف در دانشگاه‌های چین متغیر است و معمولاً بین 90 دلار تا 150 دلار قرار دارد، و بیشتر از 200 دلار نمی‌شود. از میان دوره‌هایی که دانشگاه‌ها ارائه می‌دهند، رشته MBBS اغلب بالاترین هزینه پذیرش را دارد. علاوه بر این، هر چه یک دانشگاه در رتبه‌بندی دانشگاه‌های چین بالاتر قرار داشته باشد، هزینه پذیرش آن به طور قابل توجهی گران‌تر خواهد بود. با این حال، شهریه دانشگاه‌های چین به مقایسه با کشورهایی مانند انگلستان و آمریکا بسیار ارزان‌تر است، و متوسط شهریه سالیانه تخمین زده شده بین 3300 دلار (حدود 20,000 یوان) تا 9900 دلار (حدود 60,000 یوان) واحد پولی محلی است.

تحصیل داروسازی در چین به زبان انگلیسی

تحصیل در رشته داروسازی در چین به هر دو زبان چینی و انگلیسی امکان‌پذیر است. این امکان به عنوان بخشی از استراتژی دولت چین برای جذب دانشجویان بین‌المللی قابل توجه است. لازم به ذکر است که برای تحصیل به زبان انگلیسی در چین، داشتن مدارک معتبر مانند آیلتس یا تافل برای اثبات مهارت در این زبان ضرور است.
اما اگر متقاضی در آخرین سال تحصیلی دوره‌ای را به زبان انگلیسی گذرانده و مدرک معتبری برای تایید این موضوع دارد، می‌تواند بدون نیاز به مدرک زبان به تحصیل در چین اقدام کند.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین

دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت در چین در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، و داروسازی عبارتند از:

Beijing Normal University.
Beijing University of Chinese Medicine (در رشته داروسازی و طب سنتی در مقطع تحصیلات تکمیلی برای دارندگان مدرک پزشکی).
Capital Medical University.
Central South University.
China Agricultural University.
China Medical University.
China Pharmaceutical University.
Chinese University Hong Kong.
East China University of Science and Technology.
Fudan University.
Huazhong University of Science and Technology.
Jilin University.
Jinan University.
Nanjing Agriculture University.
Nanjing Medical University.
Nanjing University.
Nankai University.
Ocean University of China.
Peking University.
Shandong University.
Shanghai Jiao Tong University.
Shanghai University.
Sichuan University.
Soochow University.
Southeast University.
Sun Yat-Sen University.
Tianjin University.
Tongji University.
Tsinghua University.
University Hong Kong.
University of Chinese Academy of Sciences.
University of Science and Technology of China.
Wuhan University.
Xiamen University.
Xi’an Jiaotong University.
Zhejiang University.
Zhengzhou University.

پذیرش تضمینی داروسازی چین

پذیرش در دانشکده داروسازی چین

در این مقاله، ما قصد داریم به شما اطلاعاتی در مورد فرصت‌های تحصیل داروسازی در چین ارائه دهیم. اگر شما علاقه دارید به تحصیل داروسازی به زبان انگلیسی در چین بپردازید، توصیه می‌شود با مشاوران و کارشناسان گروه مهاجرتی اوج پرواز تماس بگیرید تا شرایط تحصیلی، بورسیه‌ها، مقررات سنی و دیگر جزئیات مرتبط با تحصیل در چین را به دقت بررسی کنید. ما آماده‌ایم تا در تمام مراحل تحصیلی شما را همراهی کنیم و به شما در انتخاب شهر و دانشگاه مناسب کمک کنیم. برای مشاوره و انجام کارهای تحصیلی خود، می‌توانید با گروه مهاجرتی اوج پرواز تماس بگیرید و سوالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.