مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

تحصیل در ایتالیا امروزه با وجود دانشگاه های با کیفیت و امکان تحصیل به زبان انگلیسی بسیار مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است.ویزای تحصیلی ایتالیا بدون مدرک زبان،تحصیل در ایتالیا بدون مدرک زبان ، تحصیل در ایتالیا با مدرک دیپلم، تحصیل پزشکی در ایتالیا و تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا و داروسازی در ایتالیا و همچنین شرایط شرکت در آزمون و هزینه های زندگی و هزینه های تحصیل در ایتالیا همگی مواردی هستند که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرند.

آشنایی کلی با کشور و فرهنگ ایتالیا 

ایتالیا کشوری زیبا است که در جنوب غربی اروپا و در شبه جزیره آپنین واقع شده است و حدود 60 میلیون نفر جمعیت دارد. این کشور، هشتمین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص و عضو گروه هشت میباشد. کشور ایتالیا به دلیل شکل ظاهری قلمرو آن به کشور چکمه معروف است. واحد پول این کشور یورو و زبان رسمی آن ایتالیایی است. شاید جالب باشد بدانید که ایتالیا به دلیل تشابهات به ایران اروپا معروف می باشد. این شباهت از لحاظ فرهنگی و اخلاقی و حتی ظاهری اطلاق می شود.

وقتی نام کشور ایتالیا به گوشتان میخورد، ناخودآگاه یادآور فوتبال هیجان انگیز، غذاهای لذیذ، ماشین های اسپرت مسابقه‌ای مانند بوگاتی می باشد. همچنین نام ایتالیا می تواند شما را با خود به رویای بی نظیر زندگی در طبیعت بکر و منظره های بی نظیر افسانه‌ای ونیز ببرد. همچنین با ورود به این کشور شما میتوانید در دل تاریخ قدم بزنید تاریخی به وسعت امپراطوری روم باستان.