پذیرش تضمینی کانادا

تحصیل در کانادا همواره یکی از گزینه‌های اصلی نه تنها برای دانشجویان بلکه برای آن دسته از متقاضیان ای است که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند. البته این تصمیم کامران عاقلانه و منطقی است به این خاطر که در حال حاضر بهترین روش و کم هزینه ترین روش برای مهاجرت به کشور کانادا وسایر کشورهای آمریکایی و اروپایی از طریق تحصیل در آن کشور می باشد. به صورت کلی شاید بالا ۹۰ % از متقاضیانی که برای تحصیل به کانادا می روند در آنجا خواهند ماند و جذب آن کشور می شوند.

سرزمین کانادا، دومین کشور پهناور دنیا از نظر وسعت (پس از روسیه) که حدودا دو پنجم شمال قاره آمریکای شمالی را اشغال  کند.با این وجود وجود، کانادا یکی از کم جمعیت ترین کشورهای دنیا مخصوصا نسبت به مساحت آن میباشد. جمعیت کانادا در آخرین سرشماری ها 38 میلیون نفر است. دو زبان انگلیسی و فرانسوی در کانادا رایج است. زبان فرانسوی در استان کبک بیشتر رایج است.

 اگرچه کانادایی‌ها از نظر جمعیت نسبتاً کم تعداد هستند، اما آن‌ها چیزی را خلق کرده اند که بسیاری از ناظران کانادا را را یک جامعه چند فرهنگی و نمونه می‌دانند. علاوه بر این کانادا یک کشور مهاجر پذیر لقب گرفته است. از این رو،مهاجران بسیاری برای تحصیل و زندگی کانادا را انتخاب میکنند.

نظام آموزشی و تحصیلی در کشور کانادا

کیفیت تحصیل در کشور کانادا اهمیت بسیاری برای دولت این کشور است. کشور کانادا دارای یک سیستم تحصیلی وابسته به دولت است که به وسیله ی دولت های فدرال، استانی و محلی حمایت مالی و مدیریت می شود. در این نوع سیستم آموزشی برنامه عمومی و همچنین برنامه درسی توسط هر استان اداره می گردد. بنابراین، در چنین سیستمی با وجود شباهت های بسیار تفاوت هایی( برنامه ها، حداقل و حداکثر سن و غیره) نیز می توان انتظار داشت اما به علت شباهت های بیشتر سیستم آموزشی در کانادا یکپارچه میباشد.

سیستم آموزشی در کشور کانادا به چهار دسته تقسیم می شود: آموزش پیش دبستانی یا آموزش دوران کودکی. آموزش اولیه یا ابتدایی؛ آموزش متوسطه و تحصیلات عالی یا دانشگاهی که شامل تحصیل در کالج ،دانشگاه و آموزش فنی و حرفه ای می شود.
تحصیلات اجباری در کانادا تا سن 16 سالگی میباشد، به جز استان های انتاریو و نیوبرانزویک، که سن اجباری در آنها 18 سال است. کانادا به طور کلی 190 روز تحصیلی دارد. که معمولاً از سپتامبر (پس از روز کارگر) شروع می شود ، و در اواخر ژوئن به پایان می رسد .

تحصیل تضمینی در کانادا

مزایای تحصیل در کشور کانادا

کانادا جزو 10 کشور برتر دنیا برای زندگی است. دسترسی آسان به تحصیل،آمار پایین خشونت و فساد، ثبات اقتصادی همگی مزایای زندگی و تحصیل در کاناداست. کانادا جزو 10 اقتصاد  حامی کارآفرینان در دنیا میباشد. کانادا اولین کشور در بین کشورهای G20 میباشد که به تجارت و راه اندازی آسان تجارت و کسب کار مشهور است. نکته مثبت کشور کانادا داشتن شهرهای مدرن و قابل زندگی است. تورنتو، مونترال، ونکوور، پایتخت اتاوا-گاتینو، کلگری و بسیاری از شهرهای دیگر پر جنب و جوش، پربار، پر از فضاهای سبز هستند.

ویژگی دیگر محیط چند قومیتی و چند فرهنگی است. کانادا با توجه به مهاجرپذیری بالا و بیگانه هراسی کمتر در دنیا،یک کشور چند فرهنگی محسوب میشود. در این باره، در همین حد کافی است که بگوییم که بیش از 200 زبان مختلف در کانادا صحبت می شود.

تحصیل در کانادا به معنای بهره بردن از یک نظام آموزشی عالی است: 8 دانشگاه کانادا در بین 200 دانشگاه برتر جهان قرار دارند، 5 دانشگاه MBA کانادایی در 100 دانشگاه برتر قرار دارند. بعد از تحصیل در کانادا  به دلیل کیفیت و اعتبار بالای مدارک کانادایی امکان کار و در کانادا و سراسر دنیا قابل دسترس است.

امکان کار دانشجویی و پیدا کردن کار پس از تحصیل و اقامت دائم کانادا: یکی از مزیت های تحصیل در کانادا امکان مار دانشج.بب همزمان با تحصیل و پس از اتمام تحصیل است. همچنین بعد از اتمام تحصیل امکان تبدیل به اثامن کاری و سپس اقامت دائم کاملا محتمل است. به صورتی که اگر  در مجموع به مدت 4 الی 5 سال در کانادا تحصیلات داشته باشید و کار کرده باشید، برای اخذ اقامت دائم ، میتواند از طریق سیستم اکسپرس انتری یا سایر روش ها و برنامه های استانی اقامت خود را به اقامت دائم تبدیل کنید، که در نهایت می تواند به اخذ شهروندی کشور کانادا منجر شود.

تحصیلات در مدارس و دبیرستان های کانادا

تحصیل در مدارس و دبیرستان های کانادا یکی از فرصت های بی نظیر برای کسب علم و زندگی و مهاجرت به یکی از کشور های مدرن و پیشرفته دنیا میباشد.

مدارس و دبیرستان های کانادا به دو صورت دولتی و خصوصی اداره می شوند. که کیفیت تحصیل در هر دوی آنها مطلوب است با این تفاوت که  امکانات رفاهی در دانشگاه ها خصوصی بیشتر است. بعضي از مدرسه ها در کانادا دارای خوابگاه خصوصی و دولتی هستند. با تحصیل در مدارس و دبیرستان ها در کانادا امکان تحصیل در دانشگاه های سراسر دنیا بخصوص کانادا و امریکا را دارید.

تحصیلات عالی و دانشگاهی در کانادا

تحصیلات پس از متوسطه در کانادا به صورت آموزش در کالج ها  و دانشگاه ها امکان پذیر است.بعد از سپری کردن دوره دبیرستان  که دانش آموزان با موفقیت مدرک دیپلم را دریافت می کنند، می توانند ادامه تحصیل خود را در کالج ها یا دانشگاه های کانادا ادامه بدهند.

ویزای تضمینی کانادا

تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاه های کانادا

برای تحصیل در این دوره باید وارد دانشگاه ها در کانادا شوید ، برای ورود به دانشگاه ها در کانادا و تحصیل در مقطع کارشناسی نیاز به نشان دادن مدرک پایان تحصیلات دبیرستان( دیپلم) دارید. برای ورود به دوره ی لیسانس در دانشگاههای کانادا گاهی نیاز به شرکت در آزمون های ورودی مانند SAT دارید. مقطع کارشناسی در کانادا حدودا 4 سال زمان میبرد و شما میتوانید در تمام رشته های زیر گروه های علوم تجربی ، انسانی و ریاضی به تحصیل خود ادامه دهید.

همچنین دانشجویان میتوانند بعد از گذراندن دوره کالج 2 ساله برای ادامه ی تحصیل وارد مقطع کارشناسی در کانادا شوند.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های کانادا

برای کسب پذیرش  در مقطع ارشد در دانشگاه های کانادا نیاز به پایان رساندن دوره ی کارشناسی و اخذ دانشنامه دارید. البته در صورتی که هنوز موفق به پایان رساندن دوره ی کارشناسی نشده اید و در سال آخر دوره لیسانس هستید همچنان امکان اقدام برای دوره ارشد وجود دارد.

رشته های موجود در دانشگاه های کانادا در این مقطع به دو صورت کورس بیست و تز بیس هستند. معمولا برای اخذ پذیرش در این دانشگاه ها باید صلاحیت خود را به دانشگاه ها نشان دهید. همچنین برای اقدام داریم قطعا نیاز به داشتن انگیزه نامه رزومه با مدرک زبان دارید. همچنین شرکت در بعضی از آزمون ها مانند آزمون GRE برای بعضی از دانشگاه ها رشته ها ضروری است و برای برخی دیگر تاثیر مثبت دارد و شانس پذیرش را بالاتر می کند. اگر قصد اخذ مدرک GRE تضمینی و یا مدرک تافل هوم ادیشن را دارید میتوانید از قسمت چت در واتساپ با ما در ارتباط باشید.

تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه های کانادا

دانشجویان میتوانند بعد از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد، برای تحصیل در دوره ی دکترا در دانشگاه های کانادا اقدام کنند. پذیرش در این دوره در کانادا 3 تا 5 سال طول میکشد. و بیشتر زمان آموزشی در این دوره ها صرف کارهای تحقیقاتی میشود.

برای کسب پذیرش در دوره ی کانادا در کانادا نیاز یه نشان دادن صلاحیت علمی و زلانی خود به دانشگاه و تیم پذیرش دارید.

مدرک زبان های مورد تایید دانشگاه های کانادا

اگر قصد تحصیل در کشور کانادا را دارید کاملا واضح است که باید به یکی از دو زبان رایج در این کشور مسلط باشید. در کشور کانادا زبان فرانسوی و انگلیسی عمومیت دارد. زبان فرانسوی بیشتر در ایالت کبک استفاده می شود. از جمله مدرک زبان هایی که به عنوان مدرک زبان مورد تایید بیشتر دانشگاه های کشور کانادا شناخته می شود میتوان به مدرک زبان آیلتس، تافل(تافل هوم ادیشن را نیز اکثرا قبول می کنند)، آزمون دولینگو(در بعضی از دانشگاهها) و …. اشاره کرد.

مهاجرت پزشکان دندانپزشکان و داروسازان به کانادا

اگرچه مهاجرت پزشکان به کانادا به صورت کلی شدنی است از طریق ارزیابی مدارک تحصیلی تسلط به یکی از زبان های فرانسه و انگلیسی و همچنین شرکت در آزمون ها و مصاحبه ها امکان پذیر می باشد.

اما باید بدانید که به دلیل زمان بر بودن و سختی این پروسه بهترین راه از طریق تحصیل در کشور کانادا می باشد تا جایی که بعضی از افراد اقدام به تحصیل دوباره در کشور کانادا و از ابتدا در رشته مربوطه می شوند. البته پروسه برای داروسازان کمی آسان تر است.

از این رو اگر پزشک هستید و قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید شاید عاقلانه ترین و سریع ترین راه استفاده از دیگر روشهای مهاجرت به کانادا که در سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا عنوان شده می باشد. در صورتی که بسته اقدام به مهاجرت به کشور کانادا را دارید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با ما و چت در واتساپ با مشاوران گروه مهاجرتی پرواز ارتباط برقرار کنید.

تحصیل پزشکی دندانپزشکی و داروسازی در کانادا

برای تحصیل در دانشگاه های کانادا در یکی از رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی ابتدا نیاز به شرکت در مقطع لیسانس و تحصیل در یکی از رشته های مرتبط با علوم تجربی(لیسانس ساینس) مانند زیست شناسی، شیمی و …. به مدت 4 سال دارید. بعد از به اتمام رساندن دوره ی لیسانس از یکی از دانشگاه های کانادا متقاضی میتواند بعد از گذراندن دوره های مربوط و شرکت در آزمون های لازم رشته ی مورد علاقه خود را انتخاب کند.

شرایط و نحوه درخواست ویزای تحصیلی کانادا

اولین چیزی که برای اخذ ویزای تحصیلی در کانادا نیاز دارید داشتن پذیر از یکی از دانشگاه های کانادا میباشد. پس از اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های کانادا متقاضیان میتوانند بعد آماده کردن مدارک لازم(تمکن،مدارک تحصیلی و فرم های مربوط ، استادی پلن و…) ابتدا به صورت آنلاین درخواست ویزای خود را سابمیت کرده و سپس برای انجام ویزا متریک به یکی از مراکز معتبر و توصیه شده از سفارت کانادا در یکی از کشور های اطراف مراجعه کنند.

ویزای تضمینی کانادا

اگر شما نیز قصد اقدام برای اخذ هر یک از ویزا های مربوط به کشور کانادا را دارید می توانید از خدمات تضمینی گروه مهاجرتی اوج پرواز استفاده کنید. در این خصوص می توانید از یکی از راه های ارتباطی مانند تماس و چت آنلاین در واتساپ و یا فرم ارزیابی با مشاوران و متخصصان ما در ارتباط باشید. مشاورین ما پس از بررسی شرایط شما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

پذیرش و ویزا با تافل هوم ادیشن و دولینگو کانادا

یکی از مواردی که برای بسیاری از متقاضیان سوال شده است. امکان اخذ پذیرش و ویزا برای کشور کانادا و دانشگاه های این کشور با آزمون تافل آنلاین در خانه و دولینگو میباشد. در این خصوص باید گفت که بعضی از دانشگاه های کشور کانادا این آزمون را ممکن است تایید کنند. و خوشبختانه موسسه ما توانسته برای بسیاری از دانشگاه های کانادا با این آزمون ها پذیرش بگیرد. همچنین امکان اخذ آزمون تافل تضمینی نیز ممکن میباشد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به قسمت مربوطه در مقاله آزمون تافل هوم ادیشن و آزمون دولینگو مراجعه کنید یا از طریق چت در واتس آپ با مشاوران ما در تماس باشید.

مشاوره تحصیل در کانادا

اخذ پذیرش تضمینی کانادا

یک اتفاق عالی و بینظیر برای عزیزانی که دلواپس احتمال پذیرش خود در کشور کانادا هستند این است که کارشناسان و متخصصان موسسه مهاجرتی اوج پرواز هر ساله به تعدادی محدود اقدام به اخذ پذیرش تحصیلی برای متقاضیان مستعد خود از کشور کانادا به صورت تضمینی می کند. اگر شما نیز تصمیم به تحصیل در کانادا را دارید برای برخورداری از خدمات گروه مهاجرتی ما میتوانید از قسمت تماس با ما یا چت در واتساپ شرایط خود را ارسال کنید.

موسسه مهاجرتی کانادا

در این مقاله سعی شد با موارد مهم و ضروری در مورد تحصیل در مقاطع و رشته های مختلف کانادا پوشش داده شود. در صورتی که نیاز به بررسی پرونده شما و اطلاعات تخصصی و اختصاصی برای تحصیل در هر یک از مقاطع گفته شده دارید میتوانید از قسمت تماس با ما و یا از قسمت چت آنلاین در واتساپ با مشاوران گروه پرواز ارتباط برقرار کنید. همچنین از قسمت نظرات نیز می توانید دیدگاه های خود را برای ما ارسال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *