انتقال پول به حساب رولوت

شارژ حساب رولوت revolut و واریز حساب رولوت یکی از مشکلات این بانک مجازی میباشد. که به علت محدودیت های بانک ها و تحریم های صرافی ها و همچنین نداشتن بانک و شعبه حقیقی برای دارندگان این حساب بسیار دردسارساز شده است اما خوشبختانه ما توانسته ایم این مشکل را حل کنیم. ما با داشتن حساب های معتبر و منابع ارزی خود در خارج کشور میتواند بدون مشکل به رولوت شما به صورت آنی و کمترین کارمزد واریز انجام دهیم  و شارژ حساب رولوت revolut شما انجام شود.

اگر قصد واریز و شارژ حساب رولوت revolut به صورت فوری را دارید میتوانید از طریق چت در واتس آپ  به ما درخواست دهید .

شارژ حساب رولوت

مدت زمان انتقال به رولوت

در صورت دادن ایدی حساب رولوت و مشخصات بانک رولوت شما و واریز وجه به صورت آنی و همراه با تست پرداخت واریز شما به امن ترین حالت و سریعترین زمان و کمترین کارمزد ممکن انجام خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر به مشاوره در واتس اپ ما پیام دهید.

روش پرداخت و دریافت پول

شما میتوانید برای عزیزان خود از ایران به صورت ریالی به حسابی در ایران که به شما معرفی میشود با توجه به نرخ حواله و مالیات پرداخت واریز انجام دهید و به صورت فوری در خارج کشور ارز خود را دریافت کنید.

مزایای واریز و شارژ رولت با ما

همانطور که میدانید به دلیل مشکلان مالی و تحریم ها در ایران انتقال و واریز پول به بانک های خارج کشور از طریق صرافی ها و بانک های داخل کشور به علت کارمزد بالا و مشکلات مالی بسیار زمانبر هزینه بر و پر ریسک میباشد. در صورتی که مبلغ مورد نظر از  مبدا ایران و مشکوک باشد حتی امکان تعلیق حساب شما محتمل است.

خوشبختانه موسسه ما با داشتن حساب های بانکی و منابع ارزی خود در خارج کشور و تجربه های متعدد میتواند بدون مشکل و در کمترین زمان امن ترین انتقال را برای شما انجام دهد.

واریز پول به اروپا

درخواست واریز مستقیم پول به حساب خارج

اگر قصد پرداخت های ارزی و یورویی  و انتقال پول به خارج کشور به حساب رولوت یا سایر حساب های خارج کشور را دارید ممکن است به دلیل محدودیت های بانکی امکان پرداخت های ارزی و یا انتقال پول به خارج کشور را نداشته باشید و یا روش های دیگر بسیار زمانبر پر ریسک و با کارمزد های بالا باشند. از همین رو تیم ما اقدام به انجام پرداخت های شما و انتقال پول به حساب های بانکی شما میکند. برای درخواست پرداخت همین حالا میتوانید از طریق چت در واتس آپ با ما در ارتباط باشید.