وکیل طلاق ایرانیان خارج

وکیل طلاق ایرانیان خارج کشور برای افرادی که در ایران حضور ندارند و در خارج کشور مقیم هستند و قصد جدایی از پارتنر و همسر خود را دارند ضروری است . افرادی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند چه در صورت ازدواج در ایران و نقل مکان به خارج از کشور و چه در صورت ازدواج در خارج از کشور میدانند که به علت دوری از ایران و همچنین آشنا نبودن با شرایط حقوقی در خارج از کشور در صورت تصمیم به جدایی فرایند نا معلوم و مبهمی را برای جدایی پیش رو دارند. به طور کلی وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور فردی است که با تسلط بر شرایط حقوقی حاکم بر ایران و همچنین اشنایی کامل با شرایط ایرانیان خارج از کشور میتواند بدون حضور فیزیکی فرد موردنظر کارهای طلاق غیابی افراد مقیم خارج کشور را پیگیری کرده و انجام دهد.

وکیل طلاق ایرانیان خارج کشور با تخصص بالا در پرونده های مربوط به دعاوی و حقوق خانواده و صدها تجربه جدایی افراد مقیم خارج کشور می تواند شما را یک قدم به موفقیت در دعوای طلاق نزدیک تر کند. مشورت با وکیل طلاق ایرانیان خارج کشور قبل از اقدام به درخواست طلاق به منظور اشنایی برای مراحل اقدام برای طلاق و همچنین انجام کارهای لازم بسیار ضروری است. اگر قصد دارید برای طلاق از پارتنر ایرانی یا غیر ایرانی خود در خارج و داخل کشور درخواست کنید میتوانید برای مشاوره و انجام امور طلاق خود با کارشناسان و وکلای موسسه حقوقی مهاجرتی اوج پرواز از طریق تماس در واتس آپ ارتباط برقرار کنید.

جدایی ایرانیان خارج از کشور

بحث جدایی ایرانیان خارج از کشور از آنجایی مهم می‌باشد که حتی اگر اشخاص ایرانی در خارج از کشور انجام به اجرای صیغه طلاق از طریق کنسولگری ایران در کشور مربوطه کنند، که ظاهرا تا به حال بدین گونه بوده که فقط در حالت طلاق توافقی و طلاق به درخواست زوج در خارج از کشور ایران میباشد،اعتبار حقوقی و قانونی طلاق و صیغه اجرا شده در کنسولگری وابسته به صدور حکم تنفیذی به وسیله دادگاه و محاکم داخل ایران می باشد، از این رو قانونا دادگاه خانواده تهران صلاحیت این را دارد که در رسیدگی و صدور دستور و تنفیذ طلاق در خارج از ایران اقدام کند و دستور طلاق را جاری کند. یعنی ضروری است که مراحل طلاق در داخل کشور و از طریق وکیل شما نیز پیگیری شود.

ضرورت ثبت طلاق ایرانیان خارج کشور

به عنوان یک ایرانی در هر کجای این کره زمین که باشید، در در مورد مسائل حساسی مانند ازدواج،طلاق، مهریه و ارث و… باید تابع قوانین کشور خود باشید. در نتیجه در این مسائل، در صورت اینکه در هر جایی غیر از کشور ایران قرار دارید با یک وکیل و یا کارشناس حقوقی معتبر مشاوره بگیرید و مسائل را با توجه به قوانین ایران نیز از داخل کشور پیگیری کنید. به عنوان یک نمونه اگر زن و مردی در داخل کشور و حتی در خارج کشور ازدواج کردند و ازدواج خود را ثبت کرده‌اند در صورت اینکه در آینده تصمیم به جدایی بگیرند باید مراحل قانونی جدایی را در ایران نیز به ثبت برساند. در غیر این صورت ممکن است به علت اختلافات موجود و همچنین حق و حقوق قانونی در صورت ورود به کشور و یا حتی خروج از کشور در آینده متحمل مشکلاتی شوند. مثلاً همسر اجازه خروج را صادر نکند. یا در صورت اینکه بخواهند بار دیگر اقدام به ازدواج کنند از لحاظ قانونی با مشکل مواجه شوند.

مراحل درخواست طلاق در خارج کشور

از آنجایی که تردد به ایران و پیگیری مراحل طلاق از خارج از کشور مشکل می‌باشد. در صورتی که داوطلبان طلاق در خارج کشور امکان حضور در ایران را نداشته باشند بهترین کار این است که به یک وکیل ایرانیان خارج از کشور با تخصص در امور خانواده و بین الملل از راه دور وکالت طلاق یک طرفه داده شود تا به منظور گرفتن رای طلاق توافقی و ثبت آن پیگیری های لازم را در داخل کشور انجام دهد.

نکته ای که حتما باید بدانید این است که حتی در صورتی که طرفین در کشور غیر از ایران طلاق گرفته اند و در کنسولگری ایران در کشور مربوطه  اقدام به جاری کردن صیغه شرعی طلاق را کرده باشند امکان گرفتن رای طلاق در داخل ایران کم میباشد و پیشنهاد میشود از طریق وکیل در ایران روند طلاق توافقی را پیگیری کنند.

مراحل دادن وکالت به وکیل طلاق از خارج کشور

اگر قصد این را دارید که برای پیگیری پروسه جدایی خود از خارج از کشور به یک وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور وکالت دهید می‌توانید از طریق سامانه میخک وزارت امورخارجه یا سامانه ثنای قوه قضاییه به یک وکیل طلاق پایه‌ یک دادگستری که به امور بین‌الملل آگاهی دارد و دارای تخصص در پیگیری طلاق ایرانیان خارج از کشور می‌باشد وکالت یک طرفه طلاق دهید. پس از این می‌توانید از طریق وکیل خود در ایران مراحل طلاق خود را پیگیری کرده و فرایند جدایی خود را تکمیل نمایید. در صورتی که در این زمینه نیاز مشاوره دارید میتوانید از طریق چت در واتساپ با یکی از مشاوران و وکلای ما در تماس باشید.

مشاوره طلاق ایرانیان خارج

مشاوره رایگان طلاق ایرانیان خارج کشور 

اگر شما نیز به عنوان یکی از افراد مقیم در خارج از کشور و دور از ایران تصمیم به  درخواست جدایی در ایران یا در خارج از کشور را دارید در روند دادخواست خود ممکن است نیاز به مشاوره در زمینه جدایی داشته باشید. مخصوصا اگر در خارج از کشور قرار دارید و دسترسی به ایران ندارید و همچنین با قوانین کشور مربوطه آشنایی ندارید حتماً باید با مشاوران و کارشناسان با تجربه در این زمینه مشورت کنید. از آنجایی که پروسه طلاق فرایند مهم و گاه زمان بری است و میتواند تصمیم اشتباه نقش تاثیرگذاری در زندگی شما داشته باشد حتما پبشنهاد میشود قبل از هر اقدامی با مشاوران و کارشناسان حقوقی و بین المللی در این زمینه مشورت کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان طلاق در خارج کشور دارید می توانید از طریق چت در واتساپ با وکلا و کارشناسان ما در ارتباط باشید.